قرنیز پی وی سی pvc

قرنیز پی وی سی pvc

قرنیز پی وی سی

چند روز قبل به منزل یکی از دوستانم رفتم. در طی چند ماه گذشته دوست من مشغول ایجاد تغییراتی در دکوراسیون منزلش شده بود و به همین علت مدت زمان زیادی همدیگر را ملاقات نکرده بودیم. بعد از آنکه تمام کارهای بازسازی منزلش به پایان رسید از من دعوت کرد تا هم به ملاقاتش بروم و دیداری تازه کنیم و هم نظرم را در مورد دکوراسیون داخلی منزلش عنوان کنم. ظاهرا طراحانی بسیار حرفه ای کار دکوراسیون داخلی منزل وی را به عهده گرفته بودند و بر روی نصب قرنیز پی وی سی تاکید زیادی داشتند. البته تاکید آنها بی علت و بی تاثیر نبود و فضایی که در داخل منزل به وجود آمده فضایی بسیار زیبا و چشم نواز بود.

دنیا در حال تغییر و پیشرفت بوده و دکوراسیون داخلی نیز سعی کرده از این موضوع عقب نماند. به همین علت است که طراحی داخلی به یک موضوع کاملا حرفه ای و علمی تبدیل شده و لازم است زمانی که قصد دارید منزل خود را مورد بازسازی قرار دهید از حضور افراد حرفه ای که به متریال های بروز و مدرن آشنایی دارند استفاده کنید. شاید در گذشته استفاده از قرنیز پی وی سی چندان مورد توجه و اهمیت قرار نداشت اما امروز برای آنکه بتوان دکور داخلی منازل را از سادگی درآورد و زیبایی منحصر به فردی برای آن ایجاد کرد لازم است که حتما از قرنیزها نیز استفاده کرد. البته استفاده از قرنیزها به تنهایی نمی تواند باعث متفاوت جلوه کردن منزل شما شود و باید یک قرنیز مناسب انتخاب شده و نصب گردد.

تنوع قرنیز پی وی سی

قرنیزها نه تنها باعث تنوع و ایجاد یک جلوه بصری زیبا در محیط می شوند بلکه از برخورد اشیاء نیز به قسمت پایینی دیوار جلوگیری کرده و این مساله زمانی که شما از دیوارپوش کاغذ دیواری استفاده کرده اید می تواند کارایی بسیار مناسبی از خود نشان دهد. پس برای آنکه قسمت های پایین دیوار منزل در اثر برخورد اشیاء دچار آسیب نشده و جلوه نازیبایی به آن نبخشد حتما سعی کنید بعد از نصب یک دیوارپوش مناسب، از حضور قرنیز pvc نیز استفاده کرده و از فوایدی که این مورد می تواند برای شما داشته باشد به نحو شایسته ای بهره ببرید.

وجود تنوع بالا در طرح و ضخامت در قرنیزها این فرصت را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید جلوه موجود در محیط را تحت تاثیر قرار داده و همه چیز را از آنچه که هست متفاوت تر نشان دهید. نظر طراحان دکوراسیون داخلی در مورد انتخاب قرنیز مناسب را فراموش نکنید؛ زیرا این قرنیزها در ابعاد و ضخامت های متفاوت در بازار موجود بوده و مشورت کردن با این افراد می تواند به شما برای انتخاب یک قرنیز مناسب کمک فراوانی باشد.

مزیت های قرنیز پی وی سی

اگر به دنبال خرید یک قرنیز مناسب برای منزل و یا محل کار خود هستید و تمایل دارید با به کار بردن این متریال، دکوراسیون داخلی منزل خود را تحت تاثیر قرار دهید توصیه می کنیم حتما به سراغ قرنیز pvc بروید. خصوصیاتی که در  ادامه به آنها اشاره خواهد شد خصوصیات قرنیز pvc است:

  • قرنیز پی وی سی در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته و این نکته برای منازل و ساختمان هایی که در شهرهای مرطوب و شرجی کشور قرار دارند می تواند نکته حائز اهمیت و مهمی به نظر آید. اگر حس می کنید در منزلتان میزان رطوبت بالاست این نوع قرنیز می تواند برای شما بهترین باشد.
  • قرنیز پی وی سی به دو صورت دو تکه و توپُر تولید می شود. قرنیزهای دو تکه برای جاهایی مناسب هستند که شما مجبورید یک کابل از قسمت های پایینی دیوار رد کنید. در این شرایط بهترین و مناسب ترین گزینه قرنیز پی وی سی دو تکه است. فضاهایی که حس می کنید در معرض ضربه هستند و باید متریالی با مقاومت بالا در محل قرار داده شود اگر قرنیز پی وی سی توپر در محل نصب شود بهتر است. این نوع قرنیز مقاومت و استحکام بالایی دارد و می تواند برای این منظور پیشنهاد خوبی باشد.
  • قابلیت استفاده در فضاهای مختلف از دیگر خصوصیاتی است که می توان برای قرنیز پی وی سی عنوان کرد. فرقی نمی کند که شما قصد دارید قرنیز پی وی سی را برای فضاهایی نصب کنید که در آنها کف پوش از نوع سنگ و سرامیک است و یا پارکت؛ در هر صورت می توانید این نوع قرنیز را نصب کرده و از زیبایی که در محیط ایجاد می کند بهره ببرید.
  • نصب قرنیز پی وی سی بسیار راحت بوده و به تمیزترین روش ممکن می توان آن را بر روی قسمت های پایینی دیوار نصب کرد.

نکات مهم در خرید قرنیز پی وی سی pvc

  • اگر کف منزل یا فضایی که قصد دارید قرنیز pvc را در آن نصب کنید پارکت است بهتر است سعی کنید که قرنیزها از نظر رنگی چند واحد تیره تر از پارکت باشند. این تیرگی هم باعث جلوه بیش از پیش قرنیز شده و هم باعث می شود که زیبایی پارکت و لمینت کف بیشتر به چشم بیننده آید و زیبایی موجود در محیط را مضاعف کند.
  • دومین موردی که خوب است در مورد نصب قرنیز پی وی سی بدانید تناسب ارتفاع قرنیز با ارتفاع محل است. اگر دیوارها ارتفاع زیادی ندارند انتخاب قرنیزهایی که ارتفاع زیادی دارند گزینه مناسبی به شمار نمی رود. بهتر است در فضاهایی که ارتفاع دیوار زیاد نیست از قرنیزهایی که ارتفاعی برابر 7 تا 9 سانتی متر دارند استفاده کنید. در فضاهایی که مساحت خانه زیاد است نیز بهتر است قرنیزهایی که ارتفاعی بیش از 10 سانتی متر دارند را نصب کنید.
  • تناسب رنگ قرنیز پی وی سی با رنگ درب های چوبی ضدسرقت و یا رنگ کابینت ها را نیز فراموش نکنید. این تناسب نیز می تواند در نوع خود زیبایی چشم نواز و شگرفی را در محیط ایجاد کند و فضایی بسیار متفاوت خلق کند.
  • یکی از مسائلی که به هنگام خرید قرنیز باید مورد توجه قرار گیرد قیمت آن است. معمولا قرنیزهایی که از جنس چوب هستند قیمت بالاتر و قرنیزهایی که از جنس ام دی اف هستند قیمت پایین تری دارند. اگر کیفیت برای شما اهمیت دارد و در عین حال نیز قصد ندارید هزینه زیادی برای خرید قرنیز بپردازید توصیه می کنیم به سراغ خرید قرنیز pvc بروید. این نوع قرنیز هم از جهت کیفیت و هم از جهت قیمت در شرایط خوبی قرار دارد و امروزه افراد زیادی تمایل پیدا کرده اند تا از این نوع قرنیز در منازل خود استفاده کنند.
  • نکته بسیار مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید جایی است که قرنیز پی وی سی را سفارش می دهید. از آنجایی که تنوع این محصول رو به افزایش بوده و گاهی شما را دچار سردرگمی می کند توصیه می کنیم حتما به فروشگاه هایی مراجعه کنید که محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهند. یکی از فروشگاه هایی که در این زمینه به خوبی ظاهر شده است آرینا چوب است. این شرکت با در اختیار قرار دادن تنوعی منحصر به فرد از قرنیز پی وی سی به شما این قدرت را داده تا با خیالی راحت و با فراغ بال آنچه دوست دارید و با رنگ موجود در منزل شما تناسب دارد را انتخاب نمایید.

نکته آخر

از تاثیری که قرنیز پی وی سی می تواند بر روی دکوراسیون داخلی منزل از خود نشان دهد به هیچ وجه غفلت نکنید. جدای از تاثیری که بر روی زیبایی دارند محافظت از قسمت های پایینی دیوار نیز از دیگر نقش هایی است که قرنیزهای پی وی سی به خوبی قادرند آن را ایفا کنند. به همین جهت است که اغلب متخصصان دکوراسیون داخلی تاکید فراوانی بر روی نصب قرنیزها داشته و توصیه می کنند که برای متفاوت جلوه دادن دکوراسیون داخلی حتما مورد استفاده قرار گیرند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button