درب فریم لس چوبی

درب فریم لس چوبی

درب فریم لس چوبی

درب فریم لس چوبی یکی از جدیدترین انواع درب ها است و در بسیاری ساختمان های لوکس و مدرن امروزی می توان آن را مشاهده کرد. این درب، بسیار زیبا بوده و با نصب آن، می توان فضای داخلی را به نحوی خارق العاده و اعجاب آور تحت تاثیر قرار داد. این درب در مقایسه با برخی درب های چوبی موجود در بازار قیمت بالاتری دارد، اما زیبایی منحصر به فرد درب فریم لس چوبی ارزش پرداخت هزینه های بالا را دارد. ما در این متن به ذکر نکاتی مهم در رابطه با این نوع درب خواهیم پرداخت؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

درب فریملس یا فرملس

درب فریم لس چیست؟

همانطوری که در فوق اشاره کردیم، یکی از جدیدترین و مدرن ترین انواع درب های چوبی موجود در بازار، درب فریم لس چوبی است. برخی افراد ممکن است تصور کنند که این درب، چهارچوب نداشته و به همین دلیل است به آن فریم لس می گویند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که اصولا دربی که چهارچوب نداشته باشد، وجود ندارد؛ شما به هر کجای جهان که قدم بگذارید، درب ها برای باز و بسته شدن به چهارچوب نیاز دارند. در مورد این نوع درب نیز همین قانون صادق است و در واقع درب فریم لس، یک چهارچوب مخفی دارد. این موضوعی است که باعث شده این نوع درب از نظر ظاهر و قیمت با سایر درب های موجود در بازار تفاوت داشته باشد.

درب فرملسچهارچوب درب فریم لس

همان طوری که اشاره کردیم، درب های فریم لس، بدون چهارچوب نبوده و چهارچوب این نوع درب، مخفی و توکار است و از متریال هایی چون آلومینیوم برای ساخت آن استفاده می کنند. این فلز دوام بالایی داشته و به همین دلیل است که در ساخت درب فریم لس چوبی آن را به کار می برند.

در ساختمان هایی که در حال احداث هستند، بهترین زمان برای نصب درب چوبی فریم لس، در زمان نازک کاری ساختمان است. در این مرحله، ابتدا فریم یا پروفیل آهنی را قرار داده و بعد، فریم آلومینیومی را بر روی آن نصب می کنند. اگر نصب درب در این مرحله صورت گیرد، در اثر باز و بسته شدن درب، دیوار، دچار ترک خوردگی نخواهد شد.

درب فرملس

قیمت درب فریم لس

یکی از مهم ترین موضوعاتی که بر قیمت درب فریم لس تاثیر می گذارد، نوع متریالی است که برای ساخت درب  به کار می برند. در تولید درب فریم لس چوبی از متریال هایی زیر استفاده می کنند:

  • چوب روسی
  • چوب راش
  • چوب بلوط
  • ام دی اف خام

چوب های روسی، راش و بلوط، وارداتی هستند و کشور ما، شرایط و امکان تولید این چوب ها را ندارد و نبود این چوب ها در کشور، باعث افزایش قیمت درب بدون فریم شده است. البته در تولید این نوع درب، تنها از چوب استفاده نشده و برای تولید آن آلومینیوم، ام دی اف خام، رنگ پلی اورتان و شیشه نیز به کار می برند. قیمت تمامی متریال هایی که اشاره کردیم باعث تغییر قیمت این نوع درب می شود.

درب فرملستولید کننده درب های فریم لس در تهران

برای سفارش و نصب درب های فریم لس در تهران، باید به مجموعه هایی مراجعه کرد که این درب را با بهترین متریال ها ساخته و در اختیار متقاضیان قرار می دهند. همان طوری که اشاره کردیم این درب، قیمت بالایی دارد و این قیمت بالا نیز به دلیل مواد اولیه گران قیمتی است که در تولید آن استفاده می شود. اگر قرار باشد دربی با قیمت بالا خریداری  کنید اما درب مذکور از خصوصیات لازم برخوردار نبوده و دوام خوبی نداشته باشد، عملا هزینه ای که برای خرید آن صرف کرده اید، هدر رفته و خسارت مالی به شما وارد می شود. به همین جهت است که توصیه می کنیم نه تنها در مورد خرید درب فریم لس چوبی بلکه در مورد خرید تمام کالاهایی و اقلامی که قرار است هزینه زیادی برای خرید آنها صرف کنید، به مجموعه هایی مراجعه کنید که بهترین و با کیفیت ترین ها را در اختیارتان قرار می دهند. این مهم ترین موضوعی است که در هنگام خرید درب بدون فریم چوبی باید مورد توجه قرار دهید.

تولید کننده درب های فریم لس در تهران

درب اتوماتیک فریم لس

یکی از بهترین گزینه های جداسازی فضای داخلی از فضای بیرون، درب اتوماتیک فریم لس است. این درب را در فضاهای متفاوت می توان به عنوان یک درب مدرن مورد استفاده قرار داد. تنوع طرح های این نوع درب زیاد بوده و به دلیل فریم لس بودن، به راحتی نصب می گردد. از جمله جاهایی که از حضور این درب می توان به نحو احسن استفاده کرد، مجتمع های مسکونی، مجتمع های تجاری و اداری هستند. در تولید درب اتوماتیک فریم لس از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها استفاده می گردد. از سیستم های مدرن و مختلف می توان در این نوع درب استفاده کرد.

درب ضدسرقت فریم لس

درب ضدسرقت فریم لس از نوین ترین درب هایی است که امروزه در بازار یافت می شود. در تولید این نوع درب از بهترین و مقاوم ترین متریال ها استفاده شده تا درب ضد سرقت، کارایی مورد نیاز را از خود نشان دهد. همان طوری که می دانید دزدان و سارقان برای ورود به منزل، دیلم و یا وسایلی شبیه به این را وارد چهارچوب کرده و با جدا کردن درب از چهارچوب، منزل را مورد سرقت قرار می دهند. از آنجایی که چهارچوب درب ضدسرقت فریم لس در معرض دید قرار ندارد، می توان از آن به عنوان یک درب ضد سرقت فریم لیس نیز استفاده کرد.

درب فرملسخرید درب فریم لس

خرید درب فریم لس، از مراکزی چون آرینا چوب به شما امکان تهیه دربی در نهایت کیفیت و بالاترین دوام را خواهد داد. این مجموعه سال هاست که در حوزه تولید برخی کالاهای چوبی از جمله درب ها فعالیت کرده و به دلیل استفاده از مواد خام با کیفیت به یکی از مطرح ترین و برترین مجموعه های تولید کننده درب های چوبی و خصوصا درب چوبی فریم لس تبدیل شده است. این مجموعه با به کار بردن بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه، مرغوب ترین نوع درب را در اختیار انبوه سازان و متقاضیان خرید درب فرملس قرار می دهد.

درب فریم لس چوبی برای کجا مناسب است؟

درب فریم لس چوبی برای استفاده در داخل ساختمان‌ها، به خصوص در فضاهای داخلی مانند اتاق‌ها، اتاق خواب، اتاق پذیرایی و حتی درب‌های آشپزخانه مناسب است. ظاهر چوبی این درب‌ها به همراه فریم نازک آنها، طراحی زیبا و دلنشینی را به فضای داخلی محیط شما می‌بخشد.

درب فریم لس چوبی به دلیل طراحی زیبا و استفاده از چوب، احساس گرما و صمیمیت در محیطی که نصب می‌شود، به وجود می‌آورد. همچنین، این درب‌ها به دلیل نازک بودن فریم و شیشه‌ی شفاف، برای اتاق‌هایی که فضای محدودی دارند، بسیار مناسب هستند.

در کل، درب فریم لس چوبی برای هر محیطی که به دنبال طراحی زیبا، ظاهری صمیمی و استفاده بهینه از فضا هستید، مناسب خواهد بود.

 
4.9/5 - (7 امتیاز)

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button